مصاحبه سید شهاب الدین پورعباسی با شبکه نسیم دانش

مصاحبه آقای پورعباسی مدیر عامل شرکت آمایش سوخت رسان

مدیر عامل شرکت آمایش سوخت رسان

 

سید شهاب الدین پورعباسی در مصاحبه شبکه نسیم از پیاده سازی دو طرح ویژه در حوزه هوشمند سازی توزیع  و فروش سوخت و ارائه خدمات ویژه به مردم خبر داد .

  1. شرکت آمایش سوخت رسان با برند پترو صدف بعنوان اولین شرکت دارای مجوز دائم از شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران اقدام به ارئه خدمات نوین در سایه نرم افزارهای هوشمند ساز در جایگاههای سوخت نمود.در همین راستا اولین نرم افزار مدیریت هوشمند جایگاه طراحی و پیاده سازی گردید. با استفاده از این نرم افزار دانش بنیان مدیر جایگاه های سوخت بدون نیاز به حضور فیزیکی از سطح مخازن سوخت خود اطلاع یافته و با تعین حد، در خواست حواله جدید از انبارهای سوخت می نماید.این نرم افزار عملیات مالی و حسابداری و همچنین تغییر شیفتهای کاری را مدیریت می نماید.
  2. از سوی دیگر این شرکت با طراحی و پیاده سازی کیف پول اعتباری سوخت (مانی بان) و نصب کد QR  برروی نازل های داخل جایگاه خدمات ویژه ای را به آحاد مردم ایران ارئه می نماید،به این صورت که با نصب این کیف پول بر روی تلفن همراه به راحتی و بدون استفاده از کارت بانکی و وجه نقد پرداخت هزینه بنزین و گازائیل فراهم گردیده است.

این مهم برای اولین بار در کشور عزیزمان ایران تحقق یافته که نشان از تایید واگذاری امور به بخش خصوصی با دانش و بهره وری بالا میباشد.