برند سوخت

اخبار روز در برند پترو صدف

اخبار روز در برند پترو صدف

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: تحقق و اجرای طرح ایجاد شرکت های زنجیره ای توزیع سوخت بر اساس اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: تحقق و اجرای طرح ایجاد شرکت های زنجیره ای توزیع سوخت بر اساس اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی انجام شده است.

ایران اکونومیست –
به گزارش ایران اکونومیست؛ بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، بخش های عظیمی از اقتصاد دولتی ایران به منظور توسعه بخش های غیردولتی و جلوگیری از بزرگ شدن بخش دولتی به بخش خصوص واگذار خواهد شد.
” سید محمدرضا موسوی خواه ” مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، درباره طرح ایجاد شرکت های زنجیره ای توزیع سوخت گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران در ۹۰ سال از صفر تا صد فرایند تامین، انبار و توزیع سوخت را انجام داده و در این مدت طولانی مسئولیت کنترل کمی و کیفی سوخت در درون انبار، از انبار به جایگاه ها و در درون جایگاه ها را بر عهده داشته است.
وی با اشاره به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی افزود: از طرفی باید دولتبخشی از فعالیت های خود را به بخش خصوص واگذار کند و تحقق و اجرای طرح ایجاد شرکت های زنجیره ای توزیع سوخت نیز بر همین اساس پایه ریزی شده و در حال اجراست.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این طرح، شرکت های زنجیره ای بعنوان شرکت های توانمند حقوقی بتوانند جایگزین شرکت ملی پخش از انبار به بدنه جامعه شوند.
موسوی خواه تصریح کرد: اطلاع رسانی درباره اجرای این طرح مهم، کافی نبوده و باید با اطلاع رسانی دقیق در این زمینه موجب شفاف سازی و آگاه سازی جامعه شویم.
وی در بازدیدی که از پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان داشت با اشاره به حجم عملیاتی بسیار بالا در تامین و توزیع سوخت در این استان، گفت: جایگاه های کوچک سوخت در اصفهان با هدف کاهش ترافیک و به تبع آن کاهش حوادث ایجاد شده است.