ویژگی های خدماتی جایگاه های پتروصدف در زمان همه گیر شدن ویروس کرونا

پترو صدف و پیشگیری از کرونا

پترو صدف و پیشگیری از کرونا

ویژگی های خدماتی جایگاه های پتروصدف در زمان همه گیر شدن ویروس کرونا

همانطور که اطلاع دارید موج جدیدی از بیماری کرونا در سطح بسیار گسترده تری در کشور عزیزمان یه صورت پاندمی ( همه گیری) شیوع پیدا کرده است.

در راستای سلامت تمامی مردم عزیز ، به اطلاع می رساند که تمامی جایگاه های پتروصدف به صورت روزانه با مواد ضد عفونی کننده مجاز ضدعفونی شده ؛ این موارد شامل تمام نازلها و مخازن و دستگیره های قطع و وصل می باشد.

نکته دیگر اینکه تمامی جایگاه داران و مسئولین پمپ های بنزین به جهت جلوگیری از انتشار ابن ویروس ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند. و با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم هستند.

از دیگر نکات حائز اهمییت در جایگاه های سوخت پتروصدف ، میتوان به سوختگیری توسط مسئولین  جایگاه ها اشاره نمود، که بدون نیاز به خارج شدن از خودروی خود میتوانید خودرو خود را مورد سوختگیری قرار دهید.

 در تمامی جایگاه ها ماسک و دستکش برای استفاده عموم قرار دارد و شما رانندگان محترم می توانید قبل از سوختگیری از آنها استفاده نمایید.

امکان پرداخت هزینه بنزین از طریق کیف پول باشگاه مشتریان پترو صدف مهیاست، و شما می توانید یه آسانی  تنها با نصب اپلیکیشن کیف پول الکترونیکی باشگاه مشتریان پترو صدف ، نسبت به پرداخت وجه سوخت  بدون نیاز به پیاده شدن و  یا تماس با کارت بانکی و دستگاه های پرداخت  حاضر در جایگاه ، وجه سوخت خود را پرداخت کرده و از خدمات ویژه و تخفیفات باشگاه مشتریان پترو صدف نیز بهره مند شوید.

تمام هدف ما رضایت و سلامتی  و ارائه یخدمات شایسته به شما مردم عزیز می باشد.